Tisztázandó alapok - idő, tervezés, szervezés


Tisztázandó alapok - idő, tervezés, szervezés

Hiába fogadod fel a legprofibb szervezőt, a legfelkapottabb dekorost, sosem fogod tudni teljesen idő-, tervezés- és szervezés mentesen megúszni a buliszervezést - és őszintén, ne is akard, mert az azt jelenti, hogy egy újabb kényszerfeladat szakadt rád, s az már régen rossz. Kedvetlenül, kapkodva, motiváció nélkül nem szabad és nem is lehet másnak meglepetést szervezni. Sokkal nehezebben és stresszesebben fogsz minden lemondást, ellenvetést fogadni.

Persze kérhetsz segítséget, lehet minimálisra csökkenteni az ezekkel töltött időt, de nagyon fontos, hogy mielőtt bármibe is belekezdesz, tisztában kell lenned azzal, hogy foglalkoznod kell vele, időt kell rá szánnod - ha másra nem is, arra, hogy a profikat megtaláld. Ha ezt teherként éled meg, bele se kezdj, keress magad helyett mást, de megoldás lehet egy társ is, akivel ketten (max. hárman) összefogtok. (Három fővel - Veled együtt - még lehet könnyen egyeztetni, de ennél több fő esetén irgalmatlanul el tudnak csúszni a dolgok. Legyen fix 1-3 fő, akivel mindenben döntötök, a nagyobb, mindenkit érintő kérdésekben persze ettől el lehet térni, de minden apró részlethez nem kell 3 főnél több.)

💡Tipp: Mind blogunk, mind webshop termékeink azért születtek és születnek, hogy amennyiben mérsékelt az időd, a türelmed, képességed, segítsen! Időt spóroljon, kellemes hangulatot és környezetet teremtsen a szervezéshez, tervezéshez, megkönnyítse a dolgodat. Jómagam is ültem hónapokat egy-egy lufiválogatás felett, töltöttem éjszakákat játékok összerakásával. Ezeket a felesleges köröket, számodra kevésbé kívánatos feladatok terhét szeretném levenni a válladról.